Son Eklenenler : Yerli Ve Yabancı Film ve Dizilerin Tek Adresi

Bebek ve Ben - Baby and Me FİLMİ İZLE Türkçe Dublaj

Linki Yenilendi

Bebek ve Ben - Baby and Me Tr Altyazılı FİLMİ İZLE







Konu: Bebek ve Ben
Jun-su 19 yaşında popüler ve asi biridir. Bir gün, ailesi hayatını düzene
sokması için onu evde yalnız bırakır. Jun-su bağımsızlığının 6 aylık bir
bebeğin kapısına bırakılmasıyla son bulacağını hiç düşünmemiştir. Onun
Wooram’a bakmak ve Wooram’ın istediği anne sütünü bulmaktan başka seçeneği
yoktur.
Anne sütünü nereden bulabilir?







Bölüm 1


Bebek ve Ben 1 bburcuu Yeppudaa ile bburcuuu
Bu Filmi Paylaş :

+ Yorum + 4 Yorum

Adsız
15 Eylül 2011 13:32

iyiki bebek ve ben i izleyelim diye girdik ha bu ne be bi kedinin duvara tırmanışının linki hepsi!!!

11 Mart 2012 14:31

Özür Dileriz Arkadaşım Sadece linkler Değişmiş

Adsız
17 Aralık 2012 10:07

harikaydı bence.hem ağladım hem de güldüm.gerçekten çok güzel.izlemenizi tavsiye ederim.bu film için de çok teşekkür ederim.

21 Ağustos 2015 22:46

Tirkce dublaj yapin lutfen

Yorum Gönder

 
2017 : Netwizyon İndirmeden Film Dizi izle